tirsdag den 17. marts 2009

Stille og aktiv

Der er skam flere ting der er blevet færdige i min stille periode. To ting er til udstilling hos Inga hvor jeg er i arbejdsprøvning, og dem bliver der først taget billeder af den dag jeg husker at tage kameraet med derop. Og med min hukommelse, kan det godt have lange udsigter!

I sidste uge blev endnu et hæklet tørklæde færdigt. Det er magen til de to lime farvede jeg lavede for noget tid siden. Dette er til min mors veninde Pia, som forelskede sig da hun så min mors, og derfor straks bestilte et.


Fakta:
Garn: Lanett og Kitten mohair. Begge fra Sandness
Forbrug: 250 gram i alt.
Opskrift: Fra Garnstudio. Jeg kan ikke finde linket lige nu
Hæklenål: Nr. 6
Mål: 35-40 cm bredt og ca. 2 meter langt

Og så lige et par strømper mere. De er strikket i baby og hose garn. Farverne er skønne, men dog lidt mere meleret end jeg bryder mig om. Jeg er vist mere til det selvstribende, med længere farveforløb!

Det er i øvrigt gået lidt i stå igen med strømperne. Dette par har lagt færdige læææænge, og jeg har tre par på pindene der har været længe undervejs (embossed leaf socks er stadig i skammekrogen!).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar