onsdag den 3. december 2008

Forlænget fødselsdag?

Man kan vel egentlig godt sige at jeg har holdt forlænget fødselsdag? I hvert fald har jeg fået fødselsdagsgaver indtil i dag - ganske vidst nogen jeg selv har bestilt, for fødselsdagspenge, men alligevel...

Og så har jeg helt glemt at vise gaven fra Merete. To nøgler rigtigt lækkert merino garn i en smuk lilla/blå/sort farve. Det skal nok blive forvandlet til mindst et lækkert sjal - men ikke før til næste år...

Og så til de fødselsdagsgaver jeg selv har bestilt for pengene jeg fik fra min moster og onkel. Tre bøger fra to forskellige steder + 4 sæt knit picks (det sidste sæt er i restordre og kommer senere) og to clover soft touch hæklenåle - Hvor er jeg god til at købe gaver til mig selv - jeg elsker dem alle sammen!

Bøgerne er kun bladret igennem og studeret, men jeg er ikke et øjeblik i tvivl om, at de nok skal blive brugt FLITTIGT når der igen er ro på bestillings fronten...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar