torsdag den 29. november 2007

Det næste tørklæde er min version af tørklædet 'woodland' - jeg havde glædet mig super meget til det - så det Her og syntes det var super flot, men men men... Jeg var dum og strikkede i noget acryl garn jeg har haft liggende i en del år. Det er slet ikke så blødt og lækkert som jeg havde forestillet mig det skulle være. Det er heller ikke blevet ret langt fordi jeg simpelten ikke gad fortsætte med at strikke i det 'trælse' garn. Jeg har heller ikke kunnet spænde det ordentligt ud, såkanterne er ikke blevet så flotte...
MEN jeg giver ikke op, jeg skal helt sikkert strikke det igen, måske på større pinde og helt sikkert i noget andet garn. Mønstret er super nemt og der gik ikke længe før jeg kunne det uden ad...





Det sidste tørklæde er en lille halsklud der skal samles med en lille brosje eller noget... Den er ligesom det brune halstørklæde strikket i Ravenne i en lys lyngfarve.
Jeg har fundet opskriften i Stine Hoelgaard Johansen´s bog '40 fede tørklæder' - der er virkelig mange flotte og lækre opskrifter i den - helt sikkert pengene værd!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar