onsdag den 16. april 2014

Jeg gi´r frokost...

Jeg hygger mig helt vildt i øjeblikket med at hækle legemad til sommermarkedet og shoppen.

Der findes ikke rigtigt nogen opskrifter rundt omkring, så jeg improviserer (og skriver ned, for der skal laves mere). Det er altså vildt sjovt! Jeg har flere ideer i støbeskeen, så jeg fortsætter :-)

Et fad med rugbrødsmadder.
På alle skiverne er der et stykke salat.


Æg, tomat og mayonnaise.

Rullepølse med løgringe.

Ost med rød og grøn peber.

Leverpostej med rødbeder.

Spegepølse med remoulade.

Kødpølse med agurker og mayonnaise.

Jeg har valgt ikke at sy delene sammen. Jeg tror det er sjovere for barnet selv at vælge, hvad der skal på madderne...


6 kommentarer:

  1. Det er nogen rigtig fine ting du har lavet. Og hvor skønt at du kan lave det ud af hovedet. Men jeg har ikke helt forstået konceptet med hæklet legemad.

    SvarSlet
  2. Rigtig god ide, og meget, meget mere charmerende end de plastic ting man kan købe i legetøjsbutikkerne.

    SvarSlet
  3. Ej, hvor er de skønne - godt dansk smørrebrød (;

    - Anne

    SvarSlet
  4. Hvor er de flotte. Meget vellignende:-)

    SvarSlet
  5. De er rigtig fine. Jeg har selv hæklet en del madder til mit bonus barnebarn og de var et kæmpe hit :-)

    SvarSlet
  6. Sikke lækkerier ;o) Så flot lavet!

    SvarSlet