søndag den 11. december 2011

Julegaver 2011

Der er godt gang i julegaverne her på matriklen, men jeg er godt med...

Her er det gaven til Mads. Han har fået den idag og den passer på en prik så det kan ikke være bedre - og hans forældre er også glade for den...

Den er strikket i str. 2 år, på pind 7, i Alfa fra Sandnes garn. Jeg kan ikke huske hvor meget der er brugt, men der er i hvert fald tre nøgler i overskud...

Så er der trøjen til min kusine. Det er en bestilling fra min faster. Den bliver tilgengæld først pakket ud juleaften...

Str. M, pind 8 i Eskimo. Både garn og opskrift er fra Garnstudio...



3 kommentarer:

  1. Hold op de er skønne.
    Lækker lille sag til den lille dreng.
    og smuk trøje til niecen.

    Og at være i god tid, er altid godt, så er der jo tid til at nyde den søde juletid.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Fine fine.

    Hvilken opskrift er den øverste trøje?

    Vh Karin

    SvarSlet
  3. Tak for roserne!

    Karin jeg kan simpelthen ikke huske hvor jeg har fået den fra. Desværre...

    SvarSlet