torsdag den 23. juni 2011

Symaskinen gløder...

Jeg får slet ikke strikket i øjeblikket. Har ikke lyst og har ikke haft det længe. Istedet har jeg kastet mig over symaskinen, og der er kommet en hel del ud den sidste tid - det meste er noget som jeg skal have med på marked på søndag, hvor der er "Sommer start" i Ålbæk.

Her er det en pusletaske.

Og sådan ser den ud når den er slået ud. Der er tre lommer i hver side til bleer, ekstra tøj og hvad man nu ellers har brug for. Den koster 350,-

Jeg har syet en del sidde hynder til Trip Trap stolen. De passer både med og uden baby bøjlen. De koster 199,- i alm. stof og 249,- i textil dug.


Her til aften har jeg fået klippet stof og foer til ikke mindre end 18 bølle hatte. De koster 95,-/stk.

3 kommentarer:

  1. Flotte ting du har syet, du får da helt sikkert gang i strikkepindene igen, om ikke andet, så til efteråret.

    SvarSlet
  2. pst - kan anbefale at sætte feks trykknapper eller velcro foroven i dine pusletasker, der hvor lommerne når sammen. Når først de lommer er fyldt med mad osv, flommer de forkert ud og tasken falder fra hinanden (altså ikke din model, men den jeg arvede - som heller ikke var din model, men en lignende)...

    SvarSlet
  3. Jeg håber du har ret Bebiane. Jeg savner det, men hovedet vil ikke være med til det...

    Der er allerede trykknapper i Linda, men tak for ideen...

    SvarSlet