mandag den 7. februar 2011

Nyt legetøj

I starten af januar købte jeg en strikkemaskine. Det har længe været et stort ønske. Jeg var så heldig at få kontakt til Janne som havde en brugt til salg og jeg havde lige nøjagtigt fået sparet nok sammen, så der var ikke langt fra tanke til handling.

Indtil videre er det kun blevet til to sjaler. Den er svær at finde ud af og jeg kæmper med at få hulkortene til at "virke". Jeg er også i gang med at øve mig i at strikke strømper. Det går heller ikke helt som ønsket, men det skal nok komme...




7 kommentarer:

  1. Tillykke med dit nye legetøj, jeg tror at øvelse gør mester !

    SvarSlet
  2. Lykke til med dyret. Min svigermor havde en og hver gang jeg var kommet halvvejs faldt strikketøjet af- hvor har jeg bandet mange gange over den. jeg foretrækker håndstrikning--- der får man ikke blylodder over tæerne og så kunne den kun strikke ret og mønster så man skulle alligevel strikke alle kanterne i hånden. Det var ikke nogen succes for mig

    SvarSlet
  3. Tillykke med dit nye legetøj, den skal du nok blive glad for.

    SvarSlet
  4. Ellers kik ned til mig så skal jeg få gang i både strømper og din maskine, inden du får for mange unoder med den.

    SvarSlet
  5. Hejsa Igen
    Jeg bor i Tolne og har Tolne strikkestue, har forresten også gået i klasse med din far.
    Mvh
    Gitte

    SvarSlet
  6. Så vil jeg meget gerne tage imod dit tilbud. Vil du sende mig en mail så vi kan snakkes ved om det? hjortnas@tiscali.dk
    Pudsigt at du har gået i klasse med min far. Verden er lille!

    SvarSlet