onsdag den 8. februar 2012

Pjækkedag...

Jeg har pjækket fra psykiateren idag. Mor ringede og spurgte om ikke vi skulle tage i Ikea istedet - jeg var ikke sen til at sige JA!

Vi startede med at køre forbi Stof & stil. Jeg var MEGET standhaftig og købte kun stof til ét projekt. Tilgengæld købte jeg opskrifter til to hæklede dyr, en slange og en poncho - som om jeg mangler ideer til projekter...
I Ikea brugte jeg alt for mange penge, men hold nu op hvor var det hyggeligt at gå og putte ned i vognen! Det blev blandt andet til to lamper, nogle glas, et tæppe til Bertha, tandkrys og sæbepumpe til badeværelset, en skål til smykker, nogle rammer og meget andet... Det bliver hyggeligt at gå og lægge på plads og arrangere i morgen - nu vil jeg strikke - det er jo dét det hele handler om ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar