fredag den 20. juni 2008

Ærme tid

Så er det blevet tid for ærmestrik på den første regnbue. Men tror du jeg har strømpepinde i str. 3,5? Nej det har jeg da ikke. Så var dilemmaet. Skulle jeg gå op til den lokale garnpuscher og købe et sæt i metal, som jeg synes er trælse at strikke med, og som uden tvivl skal skiftes ud inden længe (jeg elsker knit picks!), eller skulle jeg bestille knit picks fra UK og håbe på hurtig levering? Jeg har gjort det sidste. I mellemtiden kan jeg jo gå i gang med bolen til trøje nr. 2...

Jeg har også bestilt garn til efterårstrøjen. SuperSoft fra Marianne Svit. Hun plejer at være lyn hurtig til at levere, så hvis det går helt galt med pindene fra England, så må jeg gå i gang med de andre trøjer i mellemtiden...

Jeg håber på at jeg kan have et eksemplar af hver færdig til på fredag, hvor jeg skal op og klippes og farves - bare lige så Lisa kan se dem...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar